Cookies helpen om je een optimale bezoekerservaring te bieden bij het bezoek aan onze websites. Petsplace maakt op de website gebruik van cookies, waarbij wij jouw surfgedrag meten om je beter van dienst te kunnen zijn en de websites te kunnen verbeteren. Op deze wijze kunnen wij aan jou persoonlijke relevante aanbiedingen doen en voor jou interessante advertenties plaatsen. Derde partijen plaatsen ook cookies op onze websites. Cookies van derde partijen zijn nodig om filmpjes te kunnen tonen op onze websites of om te zorgen dat jij informatie kunt delen op social media. Door op “Akkoord” te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website ga je hiermee akkoord.
Lees meer informatie in onze
Privacy verklaringAkkoord
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf €29,-
  • 15000 producten op voorraad
  • Gratis retourneren

Bezorgen

Klantenservice
Werkdagen 09:00 - 17:00

0318 - 759 259

service@petsplace.nl

Bezorgen

  • Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, bij een Pets Place winkel of een door jou opgegeven adres.

    Tijdens je bestelling zal jouw factuuradres als standaard bezorgadres vermeld staan. Wil je het bezorgadres wijzigen? Klik dan op ‘+ Nieuw adres’, hier kun je een afwijkend bezorgadres invoeren. Vervolgens kun je kiezen voor standaard verzending naar dit adres, maar je kunt ook kiezen voor bezorging in één van onze winkels.

    Bij een Pets Place winkel kun je de bestelling tot 14 dagen na aflevering afhalen. Producten conform de richtlijnen voor normale pakketten worden vanaf een bestelwaarde van 29 euro gratis verzonden. Grote, zware en/of breekbare producten worden bezorgd door een speciale afdeling van PostNL, hiervoor geldt vaak een transporttoeslag; deze wordt altijd vermeld tijdens je bestelling.

    Daarnaast behoudt Pets Place zich het recht voor meerdere bestellingen van éénzelfde klant, naar hetzelfde bezorgadres in één pakket te leveren.

    Click & Collect

    Click & Collect is nu mogelijk bij meer dan 140 Pets Place en Pets Place Boerenbond winkels. Dit betekent dat je online artikelen kan bestellen en in een winkel bij jou in de buurt kan ophalen, zonder verzendkosten!

  • Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 22:00 uur ontvangen, worden vaak diezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen die worden geplaatst in het weekend op zondag voor 22:00 uur worden maandag bij je thuisbezorgd. Uitzonderingen hierop vormen grote producten die met een speciale afdeling van PostNL worden bezorgd. Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? Dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.

    Bepaalde producten hebben, in verband met het volume, een langere levertijd. Dit geldt bijvoorbeeld voor aquaria of grote dierenverblijven. Dit is echter ook van toepassing op grote bestellingen met bijvoorbeeld veel zakken hondenvoer. Wanneer je bestelling door het grote volume niet in dozen verstuurd kan worden, versturen we je bestelling op een pallet. Deze pallet wordt ook door PostNL geleverd, maar door een aparte afdeling waardoor de levertijd hiervan langer kan zijn. Hou rekening met 1-4 werkdagen.

    Besteld op Bezorgdag*
    Maandag voor 22:00 Dinsdag
    Maandag na 22:00 Woensdag
    Dinsdag voor 22:00 Woensdag
    Dinsdag na 22:00 Donderdag
    Woensdag voor 22:00 Donderdag
    Woensdag na 22:00 Vrijdag
    Donderdag voor 22:00 Vrijdag
    Donderdag na 22:00 Zaterdag
    Vrijdag voor 22:00 Zaterdag
    Vrijdag na 22:00 Maandag
    Zaterdag Maandag
    zondag voor 22:00 Maandag

    *Deze tabel geldt alleen voor standaard pakketten en brievenbuspost, grote zendingen op pallets en grote dierenverblijven vragen extra levertijd. Via de Track & Trace code die je ontvangt kun je zien wanneer PostNL het pakket bij je zal bezorgen. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact op met de consumentenservice.

  • De actuele status van je bestelling kun je volgen in je account. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je via de website van PostNL het pakket kunt volgen.

    Als je niet thuis bent wanneer je bestelling wordt bezorgd, probeert de bezorger je bestelling bij de buren af te leveren. De bezorger doet dan een berichtje in je brievenbus. Als het niet lukt om de zending bij buren af te leveren, laat de bezorger ook een bericht achter in je brievenbus. Pakketten worden eenmalig bij je aangeboden, daarna gaan ze naar een afhaal locatie van PostNL.

    Ben je niet thuis wanneer je bestelling voor de tweede keer wordt afgeleverd, dan zal de postbezorger je bestelling afgeven bij een servicepunt van PostNL; hier ontvang je altijd een bericht over zodat je weet waar je je bestelling kunt ophalen.

  • Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging van ons per e-mail. Hierin staat een Track & Trace code van PostNL zodat je precies kunt zien wanneer je bestelling is afgeleverd. Als deze is afgeleverd, kun je je bestelling binnen 14 dagen ophalen. Let op! Bij het ophalen wordt om een legitimatiebewijs gevraagd. Als legitimatiebewijs wordt een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs geaccepteerd.

    Mocht je zelf je bestelling niet op kunnen halen, dan kan iemand anders de bestelling voor je ophalen, echter moet diegene wel een kopie van de orderbevestiging bij zich hebben.

    Als het pakket niet bezorgd kon worden, en je hebt een briefje van PostNL in je brievenbus gehad, staat hierop hoe je moet handelen als iemand anders je bestelling op wil halen.

  • Wij bezorgen ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen van de bestelde producten. Een groot aquarium of konijnenhok kunnen bijvoorbeeld niet op een postbusadres bezorgd worden. Het pakket zal dan door PostNL direct naar een servicepunt worden verstuurd. Hiervan ontvang je altijd bericht.

Klantenservice

  • Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 - 17:00 uur

    +31 318 75 92 00 (zakelijk)

  • Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of per mail via:

    service@petsplace.nl

Back to top