Cookies helpen om je een optimale bezoekerservaring te bieden bij het bezoek aan onze websites. Petsplace maakt op de website gebruik van cookies, waarbij wij jouw surfgedrag meten om je beter van dienst te kunnen zijn en de websites te kunnen verbeteren. Op deze wijze kunnen wij aan jou persoonlijke relevante aanbiedingen doen en voor jou interessante advertenties plaatsen. Derde partijen plaatsen ook cookies op onze websites. Cookies van derde partijen zijn nodig om filmpjes te kunnen tonen op onze websites of om te zorgen dat jij informatie kunt delen op social media. Door op “Akkoord” te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website ga je hiermee akkoord.
Lees meer informatie in onze
Privacy verklaringAkkoord
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf €29,-
  • 20.000 producten op voorraad
  • Gratis Click & Collect
Knaagdier in bakje

Bezorgen

Knaagdier in bakje

Bezorgen

  • Bezorgen

  • Je kunt je bestelling thuis of op een ander door jou opgegeven adres laten bezorgen. Tijdens je bestelling zal jouw factuuradres als standaard bezorgadres vermeld staan. Wil je het bezorgadres wijzigen? Klik dan op ‘+ Nieuw adres’, hier kun je een afwijkend bezorgadres invoeren. Vervolgens kun je kiezen voor standaard verzending naar dit adres.

    Producten conform de richtlijnen voor normale pakketten worden vanaf een bestelwaarde van 29 euro gratis verzonden. Grote, zware en/of breekbare producten worden bezorgd door een speciale afdeling van PostNL, hiervoor geldt vaak een transporttoeslag; deze wordt altijd vermeld tijdens je bestelling.

    Daarnaast behoudt Pets Place zich het recht voor meerdere bestellingen van éénzelfde klant, naar hetzelfde bezorgadres in één pakket te leveren.

    Click & Collect

    Click & Collect is nu mogelijk bij meer dan 140 Pets Place en Pets Place Boerenbond winkels. Dit betekent dat je online artikelen kan bestellen en in een winkel bij jou in de buurt kan ophalen, zonder verzendkosten!

  • Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 22:00 uur ontvangen, worden vaak diezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen die worden geplaatst in het weekend op zondag voor 22:00 uur worden maandag bij je thuisbezorgd. Uitzonderingen hierop vormen grote producten die met een speciale afdeling van PostNL worden bezorgd. Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? Dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.

    Bepaalde producten hebben, in verband met het volume, een langere levertijd. Dit geldt bijvoorbeeld voor aquaria of grote dierenverblijven. Dit is echter ook van toepassing op grote bestellingen met bijvoorbeeld veel zakken hondenvoer. Wanneer je bestelling door het grote volume niet in dozen verstuurd kan worden, versturen we je bestelling op een pallet. Deze pallet wordt ook door PostNL geleverd, maar door een aparte afdeling waardoor de levertijd hiervan langer kan zijn. Hou rekening met 1-4 werkdagen.

    Besteld op Bezorgdag*
    Maandag voor 22:00 Dinsdag
    Maandag na 22:00 Woensdag
    Dinsdag voor 22:00 Woensdag
    Dinsdag na 22:00 Donderdag
    Woensdag voor 22:00 Donderdag
    Woensdag na 22:00 Vrijdag
    Donderdag voor 22:00 Vrijdag
    Donderdag na 22:00 Zaterdag
    Vrijdag voor 22:00 Zaterdag
    Vrijdag na 22:00 Maandag
    Zaterdag Maandag
    zondag voor 22:00 Maandag

    *Deze tabel geldt alleen voor standaard pakketten, grote zendingen op pallets en grote dierenverblijven vragen extra levertijd. Via de Track & Trace code die je ontvangt kun je zien wanneer PostNL het pakket bij je zal bezorgen. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact op met de consumentenservice.

  • De actuele status van je bestelling kun je bekijken in je account. Je ontvangt na het plaatsen van een bestelling een orderbevestiging via e-mail. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met verzendinformatie zodat je jouw bestelling kunt volgen via de website van PostNL. Als je niet thuis bent wanneer je bestelling wordt bezorgd, probeert de bezorger je bestelling bij de buren af te leveren. Lukt dat niet? Dan gaat je bestelling naar een afhaalpunt van PostNL. Je kunt de status van bezorging in de gaten houden via de PostNL app of via de website van PostNL.

  • Wanneer je bestelling bij een PostNL locatie is afgeleverd, kun je deze daar binnen 7 dagen ophalen. Na die tijd gaat de zending automatisch retour naar ons. Hou er rekening mee dat er, bij het afhalen van jouw zending, om een geldig legitimatiebewijs gevraagd kan worden. Mocht je zelf je bestelling niet op kunnen halen, dan kan iemand anders de bestelling voor je ophalen, echter moet diegene wel een kopie van de orderbevestiging bij zich hebben. Als het pakket niet bezorgd kon worden, en je hebt een briefje van PostNL in je brievenbus gehad, staat hierop hoe je moet handelen als iemand anders je bestelling op wil halen.

  • Wij bezorgen ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen van de bestelde producten. Een groot aquarium of konijnenhok kunnen bijvoorbeeld niet op een postbusadres bezorgd worden. Het pakket zal dan door PostNL direct naar een servicepunt worden verstuurd. Hiervan ontvang je altijd bericht.

Veelgestelde vragen

  • Heb je een verkeerde bestelling ontvangen of is er iets beschadigd? Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Een verkeerd of beschadigd product kun je terugsturen. Geef duidelijk aan wat er mis is én hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. Twijfel je ergens over of heb je een vraag? Neem dan contact op met onze consumentenservice.

  • Click en collect is mogelijk bij meer dan 140 Pets Place en Pets Place Boerenbond winkels. Zo kun je eenvoudig online je gewenste producten bestellen en zonder verzendkosten ophalen in een winkel bij jou in de buurt. Lees meer over Click & Collect

    Afhalen bij een PostNL locatie is ook mogelijk. Zo weet je zeker dat je de postbode niet mist. Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een PostNL locatie. Je kunt jouw pakket dan binnen 7 dagen ophalen. Na die tijd gaat de zending automatisch retour naar ons. Hou er rekening mee dat er, bij het afhalen van jouw zending, om een geldig legitimatiebewijs gevraagd kan worden.

    Mocht je zelf je bestelling niet op kunnen halen, dan kan iemand anders de bestelling voor je ophalen, echter moet diegene wel een kopie van de orderbevestiging bij zich hebben.

    Wij bezorgen ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen van de bestelde producten. Een groot aquarium of konijnenhok kunnen bijvoorbeeld niet op een postbusadres bezorgd worden. Het pakket zal dan door PostNL direct naar een servicepunt worden verstuurd. Hiervan ontvang je altijd bericht.

Service

BestellenArrow
Betalen Arrow
Retouren & terugbetalingenArrow
Mijn accountArrow
Pets Place PremiumArrow
CadeaukaartArrow
WinkelsArrow
KlantenserviceArrow
  • Bezorgen

  • Je kunt je bestelling thuis of op een ander door jou opgegeven adres laten bezorgen. Tijdens je bestelling zal jouw factuuradres als standaard bezorgadres vermeld staan. Wil je het bezorgadres wijzigen? Klik dan op ‘+ Nieuw adres’, hier kun je een afwijkend bezorgadres invoeren. Vervolgens kun je kiezen voor standaard verzending naar dit adres.

    Producten conform de richtlijnen voor normale pakketten worden vanaf een bestelwaarde van 29 euro gratis verzonden. Grote, zware en/of breekbare producten worden bezorgd door een speciale afdeling van PostNL, hiervoor geldt vaak een transporttoeslag; deze wordt altijd vermeld tijdens je bestelling.

    Daarnaast behoudt Pets Place zich het recht voor meerdere bestellingen van éénzelfde klant, naar hetzelfde bezorgadres in één pakket te leveren.

    Click & Collect

    Click & Collect is nu mogelijk bij meer dan 140 Pets Place en Pets Place Boerenbond winkels. Dit betekent dat je online artikelen kan bestellen en in een winkel bij jou in de buurt kan ophalen, zonder verzendkosten!

  • Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 22:00 uur ontvangen, worden vaak diezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen die worden geplaatst in het weekend op zondag voor 22:00 uur worden maandag bij je thuisbezorgd. Uitzonderingen hierop vormen grote producten die met een speciale afdeling van PostNL worden bezorgd. Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? Dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.

    Bepaalde producten hebben, in verband met het volume, een langere levertijd. Dit geldt bijvoorbeeld voor aquaria of grote dierenverblijven. Dit is echter ook van toepassing op grote bestellingen met bijvoorbeeld veel zakken hondenvoer. Wanneer je bestelling door het grote volume niet in dozen verstuurd kan worden, versturen we je bestelling op een pallet. Deze pallet wordt ook door PostNL geleverd, maar door een aparte afdeling waardoor de levertijd hiervan langer kan zijn. Hou rekening met 1-4 werkdagen.

    Besteld op Bezorgdag*
    Maandag voor 22:00 Dinsdag
    Maandag na 22:00 Woensdag
    Dinsdag voor 22:00 Woensdag
    Dinsdag na 22:00 Donderdag
    Woensdag voor 22:00 Donderdag
    Woensdag na 22:00 Vrijdag
    Donderdag voor 22:00 Vrijdag
    Donderdag na 22:00 Zaterdag
    Vrijdag voor 22:00 Zaterdag
    Vrijdag na 22:00 Maandag
    Zaterdag Maandag
    zondag voor 22:00 Maandag

    *Deze tabel geldt alleen voor standaard pakketten, grote zendingen op pallets en grote dierenverblijven vragen extra levertijd. Via de Track & Trace code die je ontvangt kun je zien wanneer PostNL het pakket bij je zal bezorgen. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact op met de consumentenservice.

  • De actuele status van je bestelling kun je bekijken in je account. Je ontvangt na het plaatsen van een bestelling een orderbevestiging via e-mail. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met verzendinformatie zodat je jouw bestelling kunt volgen via de website van PostNL. Als je niet thuis bent wanneer je bestelling wordt bezorgd, probeert de bezorger je bestelling bij de buren af te leveren. Lukt dat niet? Dan gaat je bestelling naar een afhaalpunt van PostNL. Je kunt de status van bezorging in de gaten houden via de PostNL app of via de website van PostNL.

  • Wanneer je bestelling bij een PostNL locatie is afgeleverd, kun je deze daar binnen 7 dagen ophalen. Na die tijd gaat de zending automatisch retour naar ons. Hou er rekening mee dat er, bij het afhalen van jouw zending, om een geldig legitimatiebewijs gevraagd kan worden. Mocht je zelf je bestelling niet op kunnen halen, dan kan iemand anders de bestelling voor je ophalen, echter moet diegene wel een kopie van de orderbevestiging bij zich hebben. Als het pakket niet bezorgd kon worden, en je hebt een briefje van PostNL in je brievenbus gehad, staat hierop hoe je moet handelen als iemand anders je bestelling op wil halen.

  • Wij bezorgen ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen van de bestelde producten. Een groot aquarium of konijnenhok kunnen bijvoorbeeld niet op een postbusadres bezorgd worden. Het pakket zal dan door PostNL direct naar een servicepunt worden verstuurd. Hiervan ontvang je altijd bericht.

Veelgestelde vragen

  • Heb je een verkeerde bestelling ontvangen of is er iets beschadigd? Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Een verkeerd of beschadigd product kun je terugsturen. Geef duidelijk aan wat er mis is én hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. Twijfel je ergens over of heb je een vraag? Neem dan contact op met onze consumentenservice.

  • Click en collect is mogelijk bij meer dan 140 Pets Place en Pets Place Boerenbond winkels. Zo kun je eenvoudig online je gewenste producten bestellen en zonder verzendkosten ophalen in een winkel bij jou in de buurt. Lees meer over Click & Collect

    Afhalen bij een PostNL locatie is ook mogelijk. Zo weet je zeker dat je de postbode niet mist. Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een PostNL locatie. Je kunt jouw pakket dan binnen 7 dagen ophalen. Na die tijd gaat de zending automatisch retour naar ons. Hou er rekening mee dat er, bij het afhalen van jouw zending, om een geldig legitimatiebewijs gevraagd kan worden.

    Mocht je zelf je bestelling niet op kunnen halen, dan kan iemand anders de bestelling voor je ophalen, echter moet diegene wel een kopie van de orderbevestiging bij zich hebben.

    Wij bezorgen ook op een postbusadres. Let daarbij wel op de afmetingen van de bestelde producten. Een groot aquarium of konijnenhok kunnen bijvoorbeeld niet op een postbusadres bezorgd worden. Het pakket zal dan door PostNL direct naar een servicepunt worden verstuurd. Hiervan ontvang je altijd bericht.

Service

BestellenArrow
BetalingArrow
Retouren & terugbetalingenArrow
Mijn accountArrow
Pets Place PremiumArrow
CadeaukaartArrow
WinkelsArrow
KlantenserviceArrow

Staat je vraag er niet tussen?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00.

Openingstijden

0318 - 759 259

Stel je vraag telefonisch

Openingstijden

0318 - 759 259

Stel je vraag via email

Back to top