• Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf €35,-
  • 30.000 producten op voorraad
  • Gratis Click & Collect
Drie schattige cavia's

Retouren & terugbetalingen

Drie schattige cavia's

Retouren & terugbetalingen

  • Retouren & terugbetalingen

  • Je bestelling terugsturen kan binnen 14 dagen na de aankoop in de webshop. Retourneren kan niet meer na 14 dagen, dan vervalt het recht op herroeping. Voor de Nederlandse klanten: Gebruik hiervoor de retourbon die je in het pakket hebt ontvangen.

    Voor de Belgische klanten: meld je retour aan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Gelieve hierbij je ordernummer en de reden van retour te vermelden. Je ontvangt een reactie met een retourlabel en retourbon.

    Wil je een bestelling retourneren die met een aparte afdeling van PostNL is afgeleverd? Dan is het niet mogelijk om deze via een PostNL locatie terug te sturen. Neem in dat geval contact op met onze Consumentenservice om een afhaalopdracht te maken voor jouw retourzending. Afhankelijk van de situatie kunnen hiervoor kosten in rekening gebracht worden.

  • Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Dan kun je dit retourneren. Geef in dat geval op de retourbon aan wat er mis is met je bestelling. Neem bij twijfel of vragen altijd contact op met onze consumentenservice voordat je het product retourneert.

    • Je dient je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen naar ons.
    • Vul de retourbon zo volledig mogelijk in en voeg deze toe aan het pakket.
    • De retoursticker dient op de verzendverpakking geplakt te worden.
    • De goederen ontvangen we graag onbeschadigd en ongebruikt retour. Bij producten die beschadigd retour worden gestuurd zonder melding van de beschadiging bij ontvangst, ben je als consument verantwoordelijk voor de waardevermindering.
    • De producten dienen waar mogelijk in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden.
    • Producten waarbij je zelf hebt geprobeerd een gebrek te herstellen, worden helaas niet vergoed.
  • Het aankoopbedrag van je bestelling wordt zo snel mogelijk gecrediteerd, in ieder geval binnen 5 tot 10 werkdagen. Deze betaaltermijn start op het moment dat je wij je retourzending hebben ontvangen.

    Wij behandelen dagelijks de retourgezonden bestellingen. Zodra we jouw retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een e-mail. Op de dag dat je deze e-mail ontvangt geven wij opdracht om het geld aan je terug te storten. Het crediteren verloopt altijd via dezelfde weg als de originele betaling, tenzij anders afgesproken. Heb je bij het retourneren niet aan onze voorwaarden voldaan? Dan blijft de betalingsverplichting bestaan. In dat geval ontvang je daarvan altijd bericht. Stuur je je hele bestelling terug en heb je verzendkosten betaald? Dan storten we ook de verzendkosten aan je terug.

    Heb je een transporttoeslag betaald? Dan is het afhankelijk van de reden van retourneren of deze toeslag wordt teruggestort. Besluiten wij dat we de transporttoeslag niet terugstorten, dan stellen we je hiervan persoonlijk via e-mail op de hoogte.

    Is er spoed bij het terugboeken van het aankoopbedrag? Meld je retourzending dan via telefoon of e-mail aan onze consumentenservice. Geef hierbij de Track & Trace code van je retourzending aan ons door of geef aan bij welke Pets Place winkel je je bestelling hebt afgegeven. We kunnen de creditering in dat geval eerder doorvoeren.

    Hoe je je geld terugkrijgt, hangt af van hoe je je bestelling hebt betaald.

    • Creditcard: we storten het bedrag terug op je creditcardcardrekening. Neem voor meer informatie over terugstortingen met je creditcard contact op met je creditcardmaatschappij.
    • Paypal: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening.
    • iDEAL: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening.
    • Betaling achteraf: Riverty stort het bedrag aan je terug of past de openstaande factuur aan.
    • Bancontact: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening.
    • Pets Place Cadeaukaart: het saldo wordt terug op jouw kaart gezet zodat je deze bij een volgende aankoop weer kunt gebruiken. Gooi de kaart na gebruik dus niet meteen weg!
  • Het is niet mogelijk om producten uit onze webshop te ruilen. Je kunt de producten volgens de retourprocedure terug sturen en in de webshop een nieuwe bestelling plaatsen. Het is helaas nog niet mogelijk om een artikel uit onze webshop direct te ruilen in één van onze winkels. Wel kun je je bestelling in de winkel retourneren. Je retourzending wordt door de winkel teruggestuurd naar ons hoofdkantoor waar het verder wordt verwerkt. Je kunt er dan voor kiezen om een nieuwe bestelling te plaatsen in onze webshop, of om het product meteen in de winkel aan te schaffen.

Service

BestellenArrow
Betalen Arrow
BezorgenArrow
Mijn accountArrow
Pets Place PremiumArrow
CadeaukaartArrow
WinkelsArrow
KlantenserviceArrow
  • Retouren & terugbetalingen

  • Je bestelling terugsturen kan binnen 14 dagen na de aankoop in de webshop. Retourneren kan niet meer na 14 dagen, dan vervalt het recht op herroeping. Voor de Nederlandse klanten: Gebruik hiervoor de retourbon die je in het pakket hebt ontvangen.

    Voor de Belgische klanten: meld je retour aan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Gelieve hierbij je ordernummer en de reden van retour te vermelden. Je ontvangt een reactie met een retourlabel en retourbon.

    Wil je een bestelling retourneren die met een aparte afdeling van PostNL is afgeleverd? Dan is het niet mogelijk om deze via een PostNL locatie terug te sturen. Neem in dat geval contact op met onze Consumentenservice om een afhaalopdracht te maken voor jouw retourzending. Afhankelijk van de situatie kunnen hiervoor kosten in rekening gebracht worden.

  • Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Dan kun je dit retourneren. Geef in dat geval op de retourbon aan wat er mis is met je bestelling. Neem bij twijfel of vragen altijd contact op met onze consumentenservice voordat je het product retourneert.

    • Je dient je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen naar ons.
    • Vul de retourbon zo volledig mogelijk in en voeg deze toe aan het pakket.
    • De retoursticker dient op de verzendverpakking geplakt te worden.
    • De goederen ontvangen we graag onbeschadigd en ongebruikt retour. Bij producten die beschadigd retour worden gestuurd zonder melding van de beschadiging bij ontvangst, ben je als consument verantwoordelijk voor de waardevermindering.
    • De producten dienen waar mogelijk in de originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden.
    • Producten waarbij je zelf hebt geprobeerd een gebrek te herstellen, worden helaas niet vergoed.
  • Het aankoopbedrag van je bestelling wordt zo snel mogelijk gecrediteerd, in ieder geval binnen 5 tot 10 werkdagen. Deze betaaltermijn start op het moment dat je wij je retourzending hebben ontvangen.

    Wij behandelen dagelijks de retourgezonden bestellingen. Zodra we jouw retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een e-mail. Op de dag dat je deze e-mail ontvangt geven wij opdracht om het geld aan je terug te storten. Het crediteren verloopt altijd via dezelfde weg als de originele betaling, tenzij anders afgesproken. Heb je bij het retourneren niet aan onze voorwaarden voldaan? Dan blijft de betalingsverplichting bestaan. In dat geval ontvang je daarvan altijd bericht. Stuur je je hele bestelling terug en heb je verzendkosten betaald? Dan storten we ook de verzendkosten aan je terug.

    Heb je een transporttoeslag betaald? Dan is het afhankelijk van de reden van retourneren of deze toeslag wordt teruggestort. Besluiten wij dat we de transporttoeslag niet terugstorten, dan stellen we je hiervan persoonlijk via e-mail op de hoogte.

    Is er spoed bij het terugboeken van het aankoopbedrag? Meld je retourzending dan via telefoon of e-mail aan onze consumentenservice. Geef hierbij de Track & Trace code van je retourzending aan ons door of geef aan bij welke Pets Place winkel je je bestelling hebt afgegeven. We kunnen de creditering in dat geval eerder doorvoeren.

    Hoe je je geld terugkrijgt, hangt af van hoe je je bestelling hebt betaald.

    • Creditcard: we storten het bedrag terug op je creditcardcardrekening. Neem voor meer informatie over terugstortingen met je creditcard contact op met je creditcardmaatschappij.
    • Paypal: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening.
    • iDEAL: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening.
    • Betaling achteraf: Riverty stort het bedrag aan je terug of past de openstaande factuur aan.
    • Bancontact: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening.
    • Pets Place Cadeaukaart: het saldo wordt terug op jouw kaart gezet zodat je deze bij een volgende aankoop weer kunt gebruiken. Gooi de kaart na gebruik dus niet meteen weg!
  • Het is niet mogelijk om producten uit onze webshop te ruilen. Je kunt de producten volgens de retourprocedure terug sturen en in de webshop een nieuwe bestelling plaatsen. Het is helaas nog niet mogelijk om een artikel uit onze webshop direct te ruilen in één van onze winkels. Wel kun je je bestelling in de winkel retourneren. Je retourzending wordt door de winkel teruggestuurd naar ons hoofdkantoor waar het verder wordt verwerkt. Je kunt er dan voor kiezen om een nieuwe bestelling te plaatsen in onze webshop, of om het product meteen in de winkel aan te schaffen.

Service

BestellenArrow
BetalingArrow
BezorgenArrow
Mijn accountArrow
Pets Place PremiumArrow
CadeaukaartArrow
WinkelsArrow
KlantenserviceArrow

Staat je vraag er niet tussen?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00.

0318 - 759 259

Stel je vraag telefonisch

Stel je vraag via email

Back to top