Antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact op met onze consumentenservice, bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 - 17:00 uur.
Service
Bestellen
-
Een bestelling plaatsen is eenvoudig:
- Stap 1: Plaats product(en) in de winkelwagen
- Stap 2: Klik op het rode tasje rechts bovenin de pagina
- Stap 3: Controleer je winkelwagen en ga door naar afrekenen. De minimale bestelwaarde is 10 euro
- Stap 4: Log in of vul je naam- en adresgegevens in
- Stap 5: Kies de gewenste verzendmethode
- Stap 6: Selecteer de gewenste betaalmethode en reken af
Via de mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling. Je bestelling ophalen in de winkel zonder verzendkosten? Maak gebruik van Click & Collect.
-
Er zijn twee soorten bezorgkosten: reguliere bezorgkosten en transporttoeslag
Bezorgkosten
Is het bedrag van jouw bestelling lager dan € 29,00? Dan betaal je € 4,99 bezorgkosten. Voor bestellingen hoger dan € 29,00 is verzending gratis.Transporttoeslag
Voor een aantal producten betaal je een transporttoeslag. De transporttoeslag geldt altijd op een artikel, deze kosten vervallen nooit, ongeacht de hoogte van je totale bestelling en waar je je bestelling laat bezorgen. We rekenen deze kosten voor bepaalde producten die heel zwaar of heel groot zijn, maar ook voor producten die we zonder de toeslag niet kunnen laten bezorgen door onze bezorgdienst. Geldt deze transporttoeslag voor jouw product? Dan zie je dat in de webshop direct bij het product staan.
Betalen
-
Pets Place maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.
-
Wil je gebruik maken van een kortingscode? Zorg er dan voor dat je ingelogd bent, alleen dan kun je gebruik maken van een kortingscode.
In het bestelproces kun je de kortingscode toepassen door onder het blok met betaalmogelijkheden, op de betaalpagina, te klikken op "Kortingscode gebruiken".
Bezorgen
-
Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 22:00 uur ontvangen, worden diezelfde dag nog verstuurd.
Plaats je je bestelling in het weekend (uiterlijk op zondag vóór 22:00 uur)? Dan wordt je bestelling op maandag bij je thuisbezorgd.
Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? Dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.
-
De actuele status van je bestelling kun je bekijken in je account. Je ontvangt na het plaatsen van een bestelling een orderbevestiging via e-mail. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met verzendinformatie zodat je jouw bestelling kunt volgen.
Retourneren
-
Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen afzien van je koop in onze webshop. 14 dagen na de aankoop vervalt dit recht op herroeping.
Voor de Nederlandse klanten: Gebruik hiervoor de retourbon die je in het pakket hebt ontvangen.
Voor de Belgische klanten: meldt je retour aan door een e-mail te sturen naar service@petsplace.be. Gelieve hierbij je ordernummer en de reden van retour te vermelden. Je ontvangt een reactie met een retourlabel en retourbon. Voor de Nederlandse klanten: Gebruik hiervoor de retourbon die je in het pakket hebt ontvangen. -
Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Dan kun je dit retourneren. Geef in dat geval op de retourbon aan wat er mis is met je bestelling én wat je van ons verwacht als oplossing.
Neem bij twijfel of vragen altijd contact op met onze consumentenservice voordat je het product retourneert.
-
Hoe je je geld terugkrijgt, hangt af van hoe je je bestelling hebt betaald.
- Creditcard: we storten het bedrag terug op je creditcardcardrekening. Neem voor meer informatie over terugstortingen met je creditcard contact op met je creditcardmaatschappij.
- Paypal: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening.
- iDEAL: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening
- Betaling achteraf: Riverty stort het bedrag aan je terug of past de openstaande factuur aan.
- Pets Place Cadeaukaart: het saldo wordt terug op jouw kaart gezet zodat je deze bij een volgende aankoop weer kunt gebruiken. Gooi de kaart na gebruik dus niet meteen weg!
Mijn account
-
Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan onze website op "Log in" en vervolgens op "Account aanmaken".
Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op "Account aanmaken". Je ontvangt een mail ter bevestiging.
-
Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:
- Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
- Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
- Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op "Wachtwoord vergeten"
Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.
-
Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op "Mijn account" en log in.
Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.
-
Je wilt je profiel van de webshop verwijderen. Dit heeft ook gevolgen voor het gebruik van de Pets Place App en het eventuele Pets Place Premium lidmaatschap!
Stuur een email naar service@petsplace.nl vanaf hetzelfde adres wat je gebruikt in je profiel. Hierdoor kunnen we controleren dat het een legitiem verzoek betreft.
Klantenservice
-
De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00
-
De klantenservice is op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur
Uitzonderingen
Winkels
Overige
-
Dit is de website van:
Petsplace.com B.V. , inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 31035932, BTW-nummer is NL 009917718 B01
-
Op de producten die je via onze website koopt geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat de producten datgene doen of zijn wat je er redelijk van mag verwachten.
-
Wil je zakelijk contact opnemen met Pets Place? Bel dan naar onderstaand telefoonnummer:
0318 759 200