Cookies helpen om je een optimale bezoekerservaring te bieden bij het bezoek aan onze websites. Petsplace maakt op de website gebruik van cookies, waarbij wij jouw surfgedrag meten om je beter van dienst te kunnen zijn en de websites te kunnen verbeteren. Op deze wijze kunnen wij aan jou persoonlijke relevante aanbiedingen doen en voor jou interessante advertenties plaatsen. Derde partijen plaatsen ook cookies op onze websites. Cookies van derde partijen zijn nodig om filmpjes te kunnen tonen op onze websites of om te zorgen dat jij informatie kunt delen op social media. Door op “Akkoord” te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website ga je hiermee akkoord.
Lees meer informatie in onze
Privacy verklaringAkkoord
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf €29,-
  • 20.000 producten op voorraad
  • Gratis Click & Collect
Rennende hond in het gras

Mijn account

Rennende hond in het gras

Mijn account

  • Mijn account

  • Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan onze website op "Log in" en vervolgens op "Account aanmaken". Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op "Account aanmaken". Je ontvangt een mail ter bevestiging.

  • Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:

    • Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
    • Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
    • Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op "Wachtwoord vergeten"

    Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.

  • Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op "Mijn account" en log in.

    Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.

  • Je wilt je profiel van de webshop verwijderen. Dit heeft ook gevolgen voor het gebruik van de Pets Place App en het eventuele Pets Place Premium lidmaatschap! Stuur een email naar service@petsplace.nl vanaf hetzelfde adres wat je gebruikt in je profiel. Hierdoor kunnen we controleren dat het een legitiem verzoek betreft.

Veelgestelde vragen

  • Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het in sommige gevallen nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem dan contact op met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt je bestelling uiteraard wel retourneren.

Service

BestellenArrow
Betalen Arrow
BezorgenArrow
Retouren & terugbetalingenArrow
Pets Place PremiumArrow
CadeaukaartArrow
WinkelsArrow
KlantenserviceArrow
  • Mijn account

  • Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan onze website op "Log in" en vervolgens op "Account aanmaken". Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op "Account aanmaken". Je ontvangt een mail ter bevestiging.

  • Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:

    • Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
    • Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
    • Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op "Wachtwoord vergeten"

    Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.

  • Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op "Mijn account" en log in.

    Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.

  • Je wilt je profiel van de webshop verwijderen. Dit heeft ook gevolgen voor het gebruik van de Pets Place App en het eventuele Pets Place Premium lidmaatschap! Stuur een email naar service@petsplace.nl vanaf hetzelfde adres wat je gebruikt in je profiel. Hierdoor kunnen we controleren dat het een legitiem verzoek betreft.

Veelgestelde vragen

  • Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het in sommige gevallen nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem dan contact op met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt je bestelling uiteraard wel retourneren.

Service

BestellenArrow
BetalingArrow
BezorgenArrow
Retouren & terugbetalingenArrow
Pets Place PremiumArrow
CadeaukaartArrow
WinkelsArrow
KlantenserviceArrow

Staat je vraag er niet tussen?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00.

Openingstijden

0318 - 759 259

Stel je vraag telefonisch

Openingstijden

0318 - 759 259

Stel je vraag via email

Back to top