• Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf €29,-
  • 30.000 producten op voorraad
  • Gratis Click & Collect
FAQ bestellen, vrouw achter laptop met kat op schoot

Bestellen

FAQ bestellen, vrouw achter laptop met kat op schoot

Bestellen

  • Bestellen

  • Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig

    • Stap 1: Plaats het/de product(en) in je winkelwagen;
    • Stap 2: Log, registreer jezelf als nieuwe klant of bestel als gast;
    • Stap 3: Kies je bezorgadres;
    • Stap 4: Kies hoe je wilt betalen en bevestig je bestelling.

    Je bestelling ophalen in de winkel zonder verzendkosten? Maak gebruik van Click & Collect.

  • Pets Place wil je tijdens het bestelproces direct duidelijkheid geven over de verzendkosten. In je winkelwagen zie je daarom een totaaloverzicht van de kosten per product, met een specificatie van de verzendkosten. Je vindt de winkelwagen rechtsboven in je scherm.

    Pets Place kent twee soorten verzendkosten: reguliere verzendkosten en transporttoeslagen.

    • Verzendkosten per bestelling:
      Is het totale bedrag van je bestelling lager dan € 29,00? Dan betaal je € 4,99 verzendkosten. Als je voor meer dan € 29,00 bestelt dan is de verzending gratis.
    • Transporttoeslag:
      Voor een aantal producten betaal je een transporttoeslag. Deze kosten vervallen nooit, ongeacht de hoogte van je totale bestelling en waar je je bestelling laat bezorgen. We rekenen deze kosten voor bepaalde producten die heel zwaar of heel groot zijn. Geldt deze transporttoeslag voor jouw product? Dan zie je dat in de webshop direct bij het product staan.
  • De actuele status van je bestelling kun je volgen in je account. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je via de website van PostNL het pakket kunt volgen.

  • Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het in sommige gevallen nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem dan contact op met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt je bestelling uiteraard wel retourneren.

  • Bij Pets Place bestel je altijd veilig. Onze website begint met ‘https’, dit wil zeggen dat het een veilige omgeving is. Wij adviseren je om niet zomaar aan iemand je wachtwoord, of andere gegevens van je profiel te geven. Een medewerker van Pets Place zal je nooit om je wachtwoord vragen.

  • De prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Veelgestelde vragen

  • Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het in sommige gevallen nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem dan contact op met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt je bestelling uiteraard wel retourneren.

  • Je kunt alleen kortingscodes gebruiken als je bent ingelogd met je account. Wanneer je nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig en snel aanmaken hier aanmaken. Om je welkomstkorting uit de nieuwsbrief te gebruiken, zal het emailadres van je account hetzelfde moeten zijn als het emailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.

Service

Betalen Arrow
BezorgenArrow
Retouren & terugbetalingenArrow
Mijn accountArrow
Pets Place PremiumArrow
CadeaukaartArrow
WinkelsArrow
KlantenserviceArrow
  • Bestellen

  • Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig

    • Stap 1: Plaats het/de product(en) in je winkelwagen;
    • Stap 2: Log, registreer jezelf als nieuwe klant of bestel als gast;
    • Stap 3: Kies je bezorgadres;
    • Stap 4: Kies hoe je wilt betalen en bevestig je bestelling.

    Je bestelling ophalen in de winkel zonder verzendkosten? Maak gebruik van Click & Collect.

  • Pets Place wil je tijdens het bestelproces direct duidelijkheid geven over de verzendkosten. In je winkelwagen zie je daarom een totaaloverzicht van de kosten per product, met een specificatie van de verzendkosten. Je vindt de winkelwagen rechtsboven in je scherm.

    Pets Place kent twee soorten verzendkosten: reguliere verzendkosten en transporttoeslagen.

    • Verzendkosten per bestelling:
      Is het totale bedrag van je bestelling lager dan € 29,00? Dan betaal je € 4,99 verzendkosten. Als je voor meer dan € 29,00 bestelt dan is de verzending gratis.
    • Transporttoeslag:
      Voor een aantal producten betaal je een transporttoeslag. Deze kosten vervallen nooit, ongeacht de hoogte van je totale bestelling en waar je je bestelling laat bezorgen. We rekenen deze kosten voor bepaalde producten die heel zwaar of heel groot zijn. Geldt deze transporttoeslag voor jouw product? Dan zie je dat in de webshop direct bij het product staan.
  • De actuele status van je bestelling kun je volgen in je account. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging per mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je via de website van PostNL het pakket kunt volgen.

  • Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is het in sommige gevallen nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem dan contact op met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt je bestelling uiteraard wel retourneren.

  • Bij Pets Place bestel je altijd veilig. Onze website begint met ‘https’, dit wil zeggen dat het een veilige omgeving is. Wij adviseren je om niet zomaar aan iemand je wachtwoord, of andere gegevens van je profiel te geven. Een medewerker van Pets Place zal je nooit om je wachtwoord vragen.

  • De prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Veelgestelde vragen

  • Een bestelling annuleren kan in sommige gevallen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Om je bestelling te annuleren kun je contact opnemen met onze consumentenservice. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is je bestelling al onderweg en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt er dan nog wel voor kiezen om je bestelling te retourneren of te weigeren bij bezorging.

  • Je kunt alleen kortingscodes gebruiken als je bent ingelogd met je account. Wanneer je nog geen account hebt, kun je deze eenvoudig en snel hier aanmaken. Om je welkomstkorting uit de nieuwsbrief te gebruiken, zal het emailadres van je account hetzelfde moeten zijn als het emailadres waarop je de nieuwsbrief ontvangt. Lopende acties en aanbiedingen zijn uitgesloten van kortingscodes.

Service

BetalingArrow
BezorgenArrow
Retouren & terugbetalingenArrow
Mijn accountArrow
Pets Place PremiumArrow
CadeaukaartArrow
WinkelsArrow
KlantenserviceArrow

Staat je vraag er niet tussen?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00.

0318 - 759 259

Stel je vraag telefonisch

Stel je vraag via email

Back to top